fredag, december 22, 2006

Trötter

Min kropp är så trött, så trött efter de senaste veckornas alla ansträngningar. Dålig på att träna har jag varit också. Därför vill jag helst inte förflytta mig så många meter. Ikväll ska jag träffa Naouras men sen ska jag nog inte lämna Kista innan jag åker tillbaka till Malmö.

Hjärnan börjar däremot återhämta sig, den är alltid lite piggare än kroppen (tack och lov?), häromnatten drömde jag om Sören Åkeby och det är gott tecken. Nu ska här jobbas!

Annika var snäll och hade naturligtvis en hel drös (fem sidor!) bra och ganska svåra frågor men jag tycker nog det gick bra. Rorligt var det också. Idag ringde de igen så fick jag förklara varför Malin Moström egentligen har valt att sluta med fotboll.

Förresten finns det säkert någon som undrar varför jag aldrig skriver om sport här. Det är ett medvetet val kan jag meddela.

Ganska tråkig har den här bloggen blivit också men jag orkar inte riktigt engagera mig, snart kommer den i ett nytt utseende och då blir nog allt lite annorlunda.