måndag, december 18, 2006

Tillbaka

Jag är sannerligen tillbaka på Möllan. Det är allt jag kan säga efter den här helgen. Måste göra som Djurgårdsklacken (även om de naturligtvis aldrig skulle uttrycka sig såhär): Vi är inte Stockholm!

Och lägenheten är så fin, så fin, den är inte vad somliga skulle kalla "ett ståndsmässigt boende", som samma somliga anser att jag borde ha nu när jag har en fin anställning, men den är min och bara min och allt som är i den är vackert.

Det enda som stör en smula är att cykeln och lådan med kastruller glömdes kvar i Dalen. Jag kan alltså varken förflytta mig eller laga mat och det är ju inte så positivt. Men det ordnar sig. Ikväll till exempel ska jag promenera till en restaurang och äta där, för att fira Rebeckas bemärkelsedag.

1 Comments:

Blogger Wolf Clint said...

Va kul att du e tebax Anja Banjo!! Mer myntasås o sånt. Nu kör vi

19 december, 2006 22:28  

Skicka en kommentar

<< Home