fredag, november 24, 2006

Trötter

Ahh, vad mycket jobb som är kvar att göra, trots att jag lyckats lägga ut större delen av det jag hade på andra. Jag orkar inte. Nu när jag vet att jag egentligen kan vara ledig och börja tänka och fokusera på allt roligt som komma skall orkar jag verkligen inte. Jag vill bara åka till den där stranden nu.

Och fyinihelvete vad dåligt det gick ikväll. Stackars alla sdshockeyläsare. Jag klantade mig som tusan. Bättring utlovas.

Alla som är intresserade av idrott och integration bör ta sig till Stockholmsmässan och Träningsdagarna på lördag kl 12 förresten. Där leder jag en diskussion om föreningsverksamhet i miljonprogramsområdena mellan Hodan Siid-Ahmed, allsvensk fotbollsspelare i KIF Örebro, Marino Miskulin från Sisu Idrottsutbildarna och Amanch Ranchber, ordförande i Rinkeby/Tensta Internationella FK. Det blir nog väldigt intressant och roligt.

Sen måste jag ju skaffa en lägenhet också. Och flytta. Alla mina grejer. Igen. Men sen ska jag inte röra mig en tum på många, många år.