tisdag, november 21, 2006

Jajemän

Ja. Så blev det alltså. Jag fick det där jobbet, det allra roligaste jag skulle kunna tänka mig. Kanske ett av de svåraste också - men utmaningar är bra.

Jag ska alltså bli Sydsvenskans nya sportkrönikör när Åke Stolt går i pension vid årsskiftet. Det är galet. Det är det. Det svindlar ganska ofta dessa dagar. Men framförallt är det fruktansvärt roligt.

Jag tänker inte skriva någon programförklaring eller gå in närmare på hur och vad jag kommer att skriva om, det visar sig i sinom tid.

Ni som träffar mig regelbundet vet att jag har varit lite stirrig under hösten. En av mina nyare bekantskaper sa "jaha, jag trodde det hörde till". Det gör det alltså inte. Ni som bara läser bloggen har sett att det inte funnits särskilt mycket intressant att läsa här på sistone. Jag har haft lite svårt att fokusera bara. Antar att det lätt blir så när så omvälvande saker sker i ens liv.

2 Comments:

Blogger Naja said...

jag vill höra om de omvälvande sakerna! jag vill! kanske snart dags att boka julbiljetter? huvaligen.
pussochkram, du kommer bli världens bästa sportkrönikör!

22 november, 2006 21:00  
Blogger Anja said...

Boka! Vi har så mycket att uppdatera. Och Freddy´s väntar oss...

23 november, 2006 10:18  

Skicka en kommentar

<< Home