lördag, november 18, 2006

Finaste staden

Malmo är vackert! Alla bästisarna är här och Möllan visar upp allt det bästa som finns. Igår var jag på fest i Aktivitetshuset. Det är alltid stödfest där, det känns verkligen som deja vu varje gång jag kommer hit eftersom jag ofta tar en öl på Sapla i något trevligt sällskap i veckan och då får en flyer om en stödfest på Aktivitetshuset. Igår gick vi alltså verkligen dit. Lite skeptisk först men det var ett lyckokast. Naturligtvis var jag ensam om att ha läppstift, guldklänning och stövlar. Ingen annan hade ens en av de sakerna. Hitkavalkad och vi dansade hela natten och eftersom Malmö är det bästa stängde det aldrig utan vi fick gå hem när vi var utmattade och hungriga. Promenad genom fina industriområdena och ja, Malmö är vackert.

Idag blev det långpromenad med Ullis och Åsa och nu är det dags att laga mat. Det är bara så mycket disk överallt, det är trist.

Fisken har fest ikväll och imorgon tar jag i vanlig ordning morgontåget tillbaka till Stocken. Härligt. Men det är en lyx att få vara så mycket på två ställen och slippa välja helt. Det finns så mycket bra både här och där.

Ja, jag är jättetråkig nu. Men jag har inte så mycket mer att säga för tillfället. Mer än att allt är kul och bra.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHA!

Vad lustigt och vad fint, att vi liksom var i samma läge och allra självklarast att vi gör det ihop nästa gång! Fast nu ska ju du flytta till malmö och jag till Sthlm, men vi ses. Och verkligen verkligen fyfan vad jävla sinneskul och skitbra med ditt nya jobb, ÅÅH. Jag köpte tidningen och tittade på artikeln om dig och Sofia sa att hon blev rörd när hon läste det, jag med. GÖTT!

När flyttar du?

27 november, 2006 02:26  
Blogger Anja said...

Klart! Vi ska rocka Aktivitetshuset! Bara jag får låna lite extra bling av dig så... Ja då jävlar. Förhoppningsvis flyttar jag om två veckor. Men vi får se, beror på när jag får tillträde till den sjukt fina lägenhet jag köpt...

02 december, 2006 00:01  

Skicka en kommentar

<< Home