måndag, november 13, 2006

Reggaeton till lunch

Idag åt jag lunch i Bredäng. De spelade hela Daddy Yankee-skivan. Jag ska nog alltid äta lunch till reggaeton hädanefter. Sen bytte de till Modern Talking. Inte alls lika bra, men intressant blandning ändå.

Det är tråkigt att förlora sin mobiltelefon men roligt att skicka ut massmail, be alla skicka sina nummer och sen få svar från en massa folk man inte hört av på ungefär tusen år.

Gud vad jag inte pallar skriva om något intressant idag. Ska nog dra på mig mysbyxorna, sätta mig med datorn framför tv:n och jobba lite med Fotbollsgalans alla fantastiska tacktal som inspiration. Tror på Tobias Linderoth och Caroline Jönsson ikväll.

Dan är genus, tjalalalala.
Dan är inte här, tjalalalalala.
Livet blir onekligen mycket roligare när det kan ackompanjeras av en fotbollsramsa för varje tillfälle.

Äh, vem bryr sig? Hejdå.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gick hem och sjöng alla våra ramsor för Jonathan. Om Blendmorsor. Det slog inte särskilt bra alls. Vad gjorde jag fel?

14 november, 2006 20:13  

Skicka en kommentar

<< Home