onsdag, november 22, 2006

So much love

Så mycket kärlek de senaste dagarna. Så många snälla mail, sms, telefonsamtal från vänner, kollegor, läsare. Igår fick jag blombud för första gången i mitt liv.

Det har naturligtvis kommit en del sura kommentarer. Men jag måste säga att det är kul att folk bryr sig så mycket. Och när människor man respekterar skriver sånt här om en, och när ens läsare skriver såhär så kan man inte bli annat än varm i hjärtat:

"Du säger i tidningen att det kommer att bli tufft att ersätta någon som Åke och det kan jag hålla med om. Men du behöver inte vara orolig du kommer att klara detta utmärkt precis som en Ronaldo eller Ronaldinho inte behövde vara nervösa för att efterträda Romario som stjärna i Brasilien– det jag menar har man bara talang så kan det inte gå annat än bra."

Mina fina gubbar. Snart ska vi få mötas till frukost varenda morgon.

4 Comments:

Blogger Therese E said...

Oh my god, darling, grattis så vansinnigt mycket! Gud så roligt, du är väl värd det här. Jag vill höra mer, såklart. Kram!

22 november, 2006 14:50  
Blogger Anja said...

Tack. Kanske kommer jag till Umeå på tisdag, då kanske vi kan ses? Då är vi ju bara 13 mil från varandra... En sträcka som Hanna Ljunberg pendlade varje dag när hon bodde i Umeå och spelade i Sunnanå.

23 november, 2006 10:19  
Blogger Therese E said...

Ja, jag är ju både ledig på tisdag och har fått lön. Kanske jag skulle ta en tur till Umeå och julhandla och träffa dig då?

23 november, 2006 13:12  
Blogger Anja said...

Det vore ju bara alldeles för underbart. Men jag vet inte säkert än om jag kommer som sagt, hör av mig så fort jag vet.

23 november, 2006 14:21  

Skicka en kommentar

<< Home