torsdag, september 28, 2006

Oväntade kåkfarare

- När jag kom ut slogs vi på Sturecompagniet.
Det finns fler kåkfarare i min bekantskapskrets än vad jag anade. Vi lämnar det där.

Jag har köpt en klänning till min fest. Den är vit och har pärlor. Men jag tror inte att jag kan ha den, tyvärr. Inte med den här frisyren, jag får vänta tills håret har växt ut lite så jag kan ha det uppsatt. Vet inte varför jag är så stirrig inför den här festen. Vet inte varför jag är så stirrig överhuvudtaget just nu. Jag borde verkligen bara chilla.

(Jag är absolut inte missnöjd med min nya frisyr, jag älskar att gå till frisören och blir alltid nöjd, vad de än hittar på. Förutom den gången när jag gick i gymnasiet och frisören frågade hur kort lugg jag kunde tänka mig. Hur kort som helst, sa jag varpå han kapade skiten rakt av, vid hårrötterna. Det var inte kul. Men det växte ju ut.)

2 Comments:

Blogger Wolf Clint said...

åååh att man missar din fest med myntasås och bag-in-box! Om Anna hyttar med pekfingret åt dig när hon pratar så betyder det att hon är ganska laddad..

29 september, 2006 17:54  
Blogger Anja said...

du anar inte hur mycket mynta vi vräkte i oss! färsk dessutom. mums mums.

02 oktober, 2006 12:41  

Skicka en kommentar

<< Home