måndag, september 04, 2006

Dalen - I´m home

Tillbaka i Dalen och det är förbannat skönt. Jag har fått nytt rum här, med balkong och walking closet. Så lyxigt! Ulla snackade hela helgen om walking closet, nu förstår jag storheten. I trappuppgången sitter dessutom en bild på Zanyar och det känns tryggt. Mami och jag fick luncha i Kista Galleria och allt är lite hemtrevligt. Snart kommer Naouras hit och äter middag.

Lite sorgligt är det alltid att lämna kära Möllish. Nu fick jag göra det på topp med klassisk Nobelfest på lördagen. Alla vännerna var där, jag hade bakat bröd och gjort specialrörorna och var såklart sjukt snygg i en av Naouras klänningar (Eller kapuschong, som Björn trodde att det var. Jag tror att det var menat som en komplimang.).

"Den här musiken passar inte min sexualitet", sa L bekymrat när någon satte på Max Romeo och jag förstår vad hon menar. Reggaeton passade bättre så det var tur att Charlie inhandlat så många skivor på sina resor runt Latinoland.

En av höjdpunkterna på kvällen var min och Grodans diskussion om porr. I vanlig ordning försökte han provocera genom att säga att om han inte hade tittat på porrfilm när han var ung så skulle han ha gjort bort sig jättemycket första gången han hade sex. Han trodde nämligen att själva hålet sitter ungefär där klitoris sitter. Sanningen är att den enda som lyckats provocera den senaste tiden är jag och det ganska ofrivilligt, eftersom Grodan lämnade en fest vi hade i vredesmod sedan han fått för sig att jag hade varit ute på gator och torg i mörkret och skrivit "Dead men don´t rape". Jag går inte på Grodans finter längre. Han är gullig.

Raggningsreplik som funkar på mig: "Jag önskar att jag vore lite mer hbt så jag kunde tända på Alexander Östlund." Hur många Gatupoäng får man av att säga den meningen? Ibland är jag så sjukt klyschig. Och enkelspårig. Jaja.

2 Comments:

Blogger ullas-kit said...

kära anja gatu! i love you. and walking closet. jag hoppas vi kommer få mkt ball här på bloggish. tusen kisses

04 september, 2006 18:04  
Blogger ullas-kit said...

sexy mama varför kommer min senaste skönskrift bara upp om man klickar på september å inte bland dom andra titlarna? det är hemskt!du måste hjälpa mi! gränslös kärlek!

04 september, 2006 22:28  

Skicka en kommentar

<< Home