onsdag, augusti 23, 2006

Hatt matt

Intressant diskussion på Sapla igår: Vad hade du haft för kläder om du hade varit kille? C hade haft ett par bekväma lite stora byxor (inte chinos!) och en mysig tröja. L hade ansträngt sig till döds för att vara extremt ball och originell. J hade varit en Håkan Hellström-tönt. Själv hade jag haft en lite klassisk men häftig stil med ett par snygga jeans och vit skjorta med ledigt uppkavlade ärmar. Haha. Fast jag hade nog flirtat lite med Håki-stilen också. Men jag hade inte haft hatt.

3 Comments:

Blogger Therese E said...

Gud vad nice att du finns i BLOGGSFÄREN, honey. Jag ska länka till dig alldeles snart. Och maila, känner jag. Puss.

23 augusti, 2006 14:44  
Blogger Naja said...

men darling, här finns du och säger inte ett pip! vad är det för sätt, va? usch vad jag är dåligt uppdaterad på dig. har du kvar din hotmailadress? isf kanske jag slänger iväg ett mail snart. puss och kram!

02 september, 2006 01:41  
Blogger Anja said...

hotmailadressen överger jag aldrig! och nu är jag på plats i stocken igen, så nästa gång du har vägarna förbi mor och far får du slå en pling. inte heller mobilnumret byter jag någonsin ut. puss puss

05 september, 2006 18:35  

Skicka en kommentar

<< Home